Przejdź do głównej zawartości

Najpopularniejsze posty roku 2013



W ramach podsumowania mijającego już roku 2013 postanowiłam stworzyć krótkie zestawienie najpopularniejszych, czyli najczęściej czytanych postów, które zostały opublikowane w tym roku. Jak widać Wasze uznanie zdobyły szczególne notki poradnikowe - to do nich najchętniej powracacie, dlatego tego typu postów z pewnością nie zabraknie również w nadchodzącym roku.


Kilka słów o tym jak stosować olej rycynowy na włosy i skórę głowy.


O stosowanych przeze mnie kuracjach wzmacniających słabe, łamliwe, rzadkie i nadmiernie wypadające włosy.


Temat na czasie - moje sposoby na uporanie się z elektryzującymi się włosami zimą.


Krótko o tym jak radzę sobie z moimi włosami, które szybo stają się nieświeże.


Post, w którym poruszam temat optymalnej częstotliwość mycia włosów.


Która notka najbardziej Was zainteresowała? O czym chciałybyście poczytać w roku 2014?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT