Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy roku 2013


Podobnie jak w zeszłym roku postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie kosmetyczne. Zestawienie zawiera wyłącznie produkty, które szczególnie przypadły mi do gustu w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i z pewnością zagoszczą u mnie również w przyszłym roku.


1. Love2Mix szampon do włosów suchych organiczne acai i proteiny pereł
Intensywnie nawilżający szampon nie zawierający detergentów siarczanowych. Dodaje moim włosom blasku i zdrowego wyglądu. Polubiłam go tak bardzo, że zaopatrzyłam się w 3 zapasowe butelki ;)





2. Planeta Organica żelowy peeling enzymatyczny 
Aktualnie mój ulubiony peeling enzymatyczny na bazie wyciągu z papai i kwasów AHA. Świetnie oczyszcza i poprawia koloryt cery.






3. Equilibra nabłyszczający olejek do włosów
Moje ostatnie odkrycie. Rewelacyjne serum na końcówki z dodatkiem olejku lnianego, arganowego, olejku z kiełków pszenicy oraz aloesu.






4. Love2Mix nawilżający suflet do ciała Truskawka i bita śmietana
Aktualnie mój numer 1 w kategorii pielęgnacja ciała. Porządnie nawilża nawet bardzo przesuszoną skórę oraz pachnie jak prawdziwy deser truskawkowy z bitą śmietaną.




5. Biovax Naturalne Oleje maska do włosów

Maska, która sprawia, że moje włosy zyskują miękkość, ładny połysk, są bardziej zdyscyplinowane. Recenzja tutaj.


6. Bio Logical Soft Intensywny krem na noc My Beauty Sleep
Mój ulubiony krem na noc na bazie pięciu cennych olejków. Ma rewelacyjny skład, doskonale nawilża i odżywia skórę, świetnie radzi sobie z zimowym przesuszeniem, a zarazem nie zapycha. Więcej na jego temat tutaj.



7. Orientana Ajurwedyjski szampon do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa
Delikatny szampon bez detergentów siarczanowych, opary na bazie azjatyckich roślin tradycyjnie stosowanych do pielęgnacji włosów w Indiach. Dzięki niemu moje włosy dłużej zachowują świeżość. Recenzja tutaj.


8. Organic Shop scrub do ciała Sycylijska Pomarańcza
Aromatyczny "mocny zdzierak" o świetnym, naturalnym składzie. Więcej na jego temat tutaj.



9. Kuracja z olejkiem arganowym Marion 7 Efektów
Kolejne serum do włosów, które podbiło moje serce. Świetnie wygładza i przede wszystkim jest niedrogie.


10. Natura Siberica oczyszczająca pianka do mycia twarzy dla cery tłustej i mieszanej
Pianka do mycia twarzy bez SLS. Skutecznie oczyszcza skórę, utrzymując jednocześnie optymalny poziom nawilżenia. Zapraszam do lektury recenzji.




11. Nevskaya Korona olejek łopianowy z olejem jojoba i kiełki pszenicy
Wygładza i nadaje niesamowity połysk. Jeden z najtańszych, a mimo to najlepszy spośród znanych mi olejków do włosów. Niestety olejek nie jest aktualnie dostępny w sprzedaży, ale mam już na oku następcę - olejek innej rosyjskiej marki Mirrolla.


12. Tso Moriri mus do ciała Amore z ekstraktem z bursztynu
Bogaty mus do ciała o rewelacyjnym składzie i zniewalającym zapachu damskich perfum. Świetnie sprawdza się zwłaszcza zimą, kiedy moja skóra jest bardzo sucha. Więcej na jego temat tutaj.


13. Equilibra szampon aloesowy
Moje włosy po jego zastosowaniu są sypkie, nawilżone, gładkie, błyszczące i nie plączą się. Jego drobnym minusem jest fakt, że zawiera Ammonium Lauryl Sulfate. Recenzja tutaj.

Komentarze

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam. W nowym roku koniecznie muszę coś wypróbować. Aloesowy szampon chodzi za mną już od dawna, chyba w końcu czas mu ulec! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten olejek arganowy z marion, to też mój ulubieniec roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic z tego co opisałaś nie miałam i przyznam się nawet nie wiem gdzie coś takiego kupić, fajnie że testowałaś i pochwaliłaś się czymś nieznanym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z zestawionych kosmetyków, ale wszystkie mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o istnieniu tego olejku Equilibra, wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dużo rosyjskich kosmetyków! Też je bardzo lubię i też znalazły się u mnie w ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuję ten piling enzymatyczny i ten aloesowy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z tych ulubieńców nawet nie próbowałam, a w temacie rosyjskich kosmetyków to już świeżynką jestem, jedynie próbowałam lotionu do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no nic z tych kosmetyków nie miałam!! Oj zdecydowanie coś sobie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zestaw! Dodaję Ciebie do mojej listy najlepszych blogów o włosach: http://najlepszeblogi-wlosy.blogspot.com/. Mam nadzieję, że znajdę u Ciebie jeszcze więcej ciekawych wpisów na ten temat. Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  11. ani jednego produktu nie miałam z twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planeta Organica żelowy peeling enzymatyczny - ten produkt mocno mi polecała ostatnio moja przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Olej kokosowy na włosy - jak stosować, właściwości i efekty

Domowe sposoby na wypadanie włosów

Szampony bez SLS

Olejek rycynowy na włosy

Jak nawilżyć włosy?

Miód na włosy

Co zrobić żeby włosy się nie puszyły?