Przejdź do głównej zawartości

Organic Shop maska do włosów Awokado i Miód

Organic Shop maska do włosów Awokado i Miód

Maska do włosów Organic Shop Awokado i Miód już od jakiegoś czasu znajdowała się na mojej liście życzeń, kusząc swoim organicznym, bezsilikonowym składem. Maseczka stworzona na bazie oleju avocado, miodu i keratyny ma za zadanie regenerować włosy, wzmacniać je oraz dodawać im elastyczności. W zeszłym miesiącu maska przywędrowała do mnie w paczuszce od sklepu Skarby Syberii i dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi odczuciami na jej temat.


Osobiście nie przepadam za silikonowymi maskami oraz odżywkami i staram się je ograniczać do minimum (stosuję za to regularnie silikonowe serum). Większość spośród dotychczas testowanych przeze mnie rosyjskich masek do włosów zawierała silikony. Ogromnym plusem maski Awokado i Miód jest ich brak. Skład jest moim zdaniem bardzo porządny - krótki i treściwy. Kompozycja zawiera dwa oleje (olej avocado i olej ze słodkich migdałów), ekstrakt z miodu i hydrolizowaną keratynę. Ponadto standardowo emolienty, antystatyki, kompozycja zapachowa i konserwanty. Maska z takim składem powinna zapewnić doskonałe nawilżenie. Miód jest humektantem, który wiąże wodę we włosie. Natomiast emolienty, czyli zawarte w masce oleje utrzymują tę wodę w jego wnętrzu. Hydrolizowana keratyna to proteina, która ma właściwości wypełniania mikrouszkodzeń w strukturze zniszczonych włosów. Moje włosy generalnie nie przepadają za keratyną, ale w tej kompozycji sprawdza się u mnie dobrze.

Maska Miodowe Awokado zamknięta jest w miłym dla oka plastikowym słoiku z nakrętką. Kosmetyk ma zielonkawy kolor, delikatny zapach świeżego awokado i gęstą, budyniową konsystencję. Producent zaleca nakładanie maski na 1-2 minuty. Ja wydłużyłam ten czas do 10-15 minut. Maseczka dzięki swojej konsystencji nie spływa z włosów. Po wyschnięciu włosy są miękkie, błyszczące, sypkie i delikatne w dotyku. Maska nawilża, ale nie obciąża nawet w minimalnym stopniu. Polecam ją posiadaczkom włosów, które potrzebują nawilżenia, również tych cienkich i podatnych na obciążanie.

Maska Organic Shop Miodowe Awokado dostępna jest tutaj w cenie 23,90 zł za 200 ml.

Skład (INCI): Aqua with infusions of: Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Honey Extract; Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Ocena: 5
Autor: Kosmetyczne Pokusy

Komentarze

  1. Trochę się boję miodu i oleju z awokado - oba lubią mi spuszyć włosy. Ale skuszę się na inną wersję, może z grecką figą albo jaśminem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco :) Jak pokończe moje maski to się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład mi się bardzo podoba, na pewno ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam avocado na moich wlosach, koniecznie musze ja przetestowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym sobie przetestowala taki produkt ze względu na avocado które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kosmetyk, z chęcią bym go powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że działa nie tylko na zewnątrz. Przy regularnym stosowaniu ponoć jest w stanie coś zdziałać z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tak do 3 minut na włosach wystarczyłoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie kusi i to już od dawna :) W lutym mam bana na kosmetyki, ale w marcu pewnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. cena dość wysoka jak za 200ml ale skład ma zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej mi się podoba :)
    Moje włosy lubią nawilżenie, a zarazem brak obciążenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejna maska do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena troszkę zniechęca, w końcu jest wiele tańszych, ale działanie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie będę musiała zainwestować w nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada swietnie... i pewnie kiedys bedzie moja ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle się zastanawiam czy kupić jakąś maskę z tej marki. Nadal się waham.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy potrzebują nawilżenia, musze obadać tę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT