4.2.14

Organic Shop maska do włosów Awokado i Miód

Organic Shop maska do włosów Awokado i Miód

Maska do włosów Organic Shop Awokado i Miód już od jakiegoś czasu znajdowała się na mojej liście życzeń, kusząc swoim organicznym, bezsilikonowym składem. Maseczka stworzona na bazie oleju avocado, miodu i keratyny ma za zadanie regenerować włosy, wzmacniać je oraz dodawać im elastyczności. W zeszłym miesiącu maska przywędrowała do mnie w paczuszce od sklepu Skarby Syberii i dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi odczuciami na jej temat.


Osobiście nie przepadam za silikonowymi maskami oraz odżywkami i staram się je ograniczać do minimum (stosuję za to regularnie silikonowe serum). Większość spośród dotychczas testowanych przeze mnie rosyjskich masek do włosów zawierała silikony. Ogromnym plusem maski Awokado i Miód jest ich brak. Skład jest moim zdaniem bardzo porządny - krótki i treściwy. Kompozycja zawiera dwa oleje (olej avocado i olej ze słodkich migdałów), ekstrakt z miodu i hydrolizowaną keratynę. Ponadto standardowo emolienty, antystatyki, kompozycja zapachowa i konserwanty. Maska z takim składem powinna zapewnić doskonałe nawilżenie. Miód jest humektantem, który wiąże wodę we włosie. Co więcej miód ma naturalne właściwości rozjaśniające włosy, chociaż przypuszczam, że jest go tutaj zbyt mało, aby mógł zadziałać. Natomiast emolienty, czyli zawarte w masce oleje utrzymują tę wodę w jego wnętrzu. Hydrolizowana keratyna to proteina, która ma właściwości wypełniania mikrouszkodzeń w strukturze zniszczonych włosów. Moje włosy generalnie nie przepadają za keratyną, ale w tej kompozycji sprawdza się u mnie dobrze.

Maska Miodowe Awokado zamknięta jest w miłym dla oka plastikowym słoiku z nakrętką. Kosmetyk ma zielonkawy kolor, delikatny zapach świeżego awokado i gęstą, budyniową konsystencję. Producent zaleca nakładanie maski na 1-2 minuty. Ja wydłużyłam ten czas do 10-15 minut. Maseczka dzięki swojej konsystencji nie spływa z włosów. Po wyschnięciu włosy są miękkie, błyszczące, sypkie i delikatne w dotyku. Maska nawilża, ale nie obciąża nawet w minimalnym stopniu. Polecam ją posiadaczkom włosów, które potrzebują nawilżenia, również tych cienkich i podatnych na obciążanie.

Maska Organic Shop Miodowe Awokado dostępna jest w cenie 23,90 zł za 200 ml.

Skład (INCI): Aqua with infusions of: Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Honey Extract; Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Ocena: 5
Autor: Kosmetyczne Pokusy

20 komentarzy:

  1. Trochę się boję miodu i oleju z awokado - oba lubią mi spuszyć włosy. Ale skuszę się na inną wersję, może z grecką figą albo jaśminem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco :) Jak pokończe moje maski to się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład mi się bardzo podoba, na pewno ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam avocado na moich wlosach, koniecznie musze ja przetestowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym sobie przetestowala taki produkt ze względu na avocado które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kosmetyk, z chęcią bym go powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że działa nie tylko na zewnątrz. Przy regularnym stosowaniu ponoć jest w stanie coś zdziałać z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tak do 3 minut na włosach wystarczyłoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie kusi i to już od dawna :) W lutym mam bana na kosmetyki, ale w marcu pewnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. cena dość wysoka jak za 200ml ale skład ma zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej mi się podoba :)
    Moje włosy lubią nawilżenie, a zarazem brak obciążenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejna maska do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena troszkę zniechęca, w końcu jest wiele tańszych, ale działanie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spróbowałabym jej :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie będę musiała zainwestować w nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglada swietnie... i pewnie kiedys bedzie moja ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciągle się zastanawiam czy kupić jakąś maskę z tej marki. Nadal się waham.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy potrzebują nawilżenia, musze obadać tę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger