8.1.16

Miód & hibiskus odżywka regenerująca John Masters Organics


Dzisiaj mam Wam do pokazania odżywkę regenerującą Miód & hibiskus, której próbki przyjechały do mnie ze sklepu John Masters Organics. Od jakiegoś czasu miałam ochotę przetestować produkty tej marki, ponieważ intrygowały mnie ich bogate, organiczne składy. Na odsłonę pierwszego kosmetyku zapraszam już teraz.

Opis odżywki

Odżywka, zwana inaczej rekonstruktorem włosów z miodem i hibiskusem polecana jest do stosowania raz w tygodniu jako intensywna kuracja dla włosów suchych i zniszczonych. Kosmetyk zawiera kwasy linolenowy i hialuronowy (te same, które znajdują się w młodym włosie). Pomagają one w zregenerowaniu zniszczonych włosów. Inne składniki zawarte w odżywce to m.in. nawilżający miód, hibiskus pomagający zachować zdrową skórę głowy, siarka niezbędna do produkcji kolagenu, lawenda która ogranicza wypadanie włosów, ylang ylang dla regulacji procesu wydzielania sebum, bergamot o dobroczynnym działaniu na suchą skórę głowy i włosy, kardamon nawilżający skórę głowy oraz ekstrakt z liści i kwiatów paczuli o dobroczynnym działaniu na suche i zniszczone włosy.

Skład

Aqua (water), aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, behentrimonium methosulfate, cetearyl alcohol, panthenol (vitamin B5), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, chondrus crispus (irish moss) extract, lecithin, citric acid, hydrolyzed soy protein, sodium hyaluronate, glycerin, fagus sylvatica bud extract, theobroma grandiflorum (cupuaçu) seed butter, wheat amino acids, cananga odorata (ylang ylang) flower oil, borago officinalis (borage) seed oil, calophyllum inophyllum (tamanu) seed oil, hydrolyzed rodophicea extract, linum usitatissimum (flax) seed oil, mel (honey), olea europaea (olive) fruit oil, potassium sorbate, sodium benzoate, stearamidopropyl dimethylamine, tocopheryl acetate, sorbitol, macrocystis pyrifera (kelp) extract, pogostemon cablin (patchouli) oil, hydrogenated soybean oil, benzyl alcohol, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, tilia tomentosa (silver linden) bud extract, calendula officinalis (calendula) flower extract, camellia sinensis (white tea) extract, chamomilla recutita (chamomile) flower extract, hibiscus rosa sinensis (hibiscus) root extract, arnica montana (arnica) flower extract, linalool

Działanie

Niezwykle bogaty, fantastyczny skład odżywki na prawdę robi wrażenie i od początku spodziewałam się rewelacyjnych efektów. Rekonstruktor stosowałam w duecie z szamponem regenerującym z serii z miodem i hibiskusem. Mimo, iż producent zaleca pozostawienie produktu na włosach przez 2-4 minuty, ja potraktowałam go jako intensywną kurację i zostawiałam na włosach na 15-20 minut.
 
Produkt jest mocno odżywczy, zaraz po nałożeniu włosy stają się śliskie i przyjemne w dotyku, wyczuwalne jest mocne wygładzenie włosów. Efekt kuracji jest wyraźnie widoczny. Włosy są przyjemne w dotyku, bardzo gładkie, nawilżone, sprężyste, wyglądają zdrowo, a jednocześnie są sypkie i nie tracą objętości. Działanie rekonstruktora jest po prostu rewelacyjne! To prawdziwa bomba odżywcza dla moich włosów. Co więcej zawarty w odżywce miód ma naturalne właściwości rozjaśniające włosy, chociaż przypuszczam, że jest go tutaj zbyt mało, aby mógł zadziałać.


Zapach, konsystencja i wydajność

Odżywka ma biały kolor, dość gęstą konsystencję i łatwo rozprowadza się na włosach. Zapach to w moim odczuciu największa wada tego kosmetyku (zaraz obok ceny ;). Ten specyficzny, ziołowo-miętowy aromat zupełnie nie przypadł mi do gustu. Na jedną kurację zużyłam 10 ml, a więc opakowanie wystarczyłoby mi przy cotygodniowym stosowaniu na około 4 miesiące. Produkt jest całkiem wydajny, ale niestety dość drogi.

Cena i dostępność

Cena pełnowymiarowej odżywki Miód & hibiskus o pojemności 177 ml to 163 zł. Produkt można nabyć online.
 

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się odżywki JMO, ale właśnie ta cena jest koszmarna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że cena jest tak wysoka... Zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis bardzo zachęcający, niestety cena trochę odstraszająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam do czynienia z takowym produktem :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi naprawdę kusząco! ;)
    Tylko ta cena... nie bardzo kusi :P
    PS. Fajny blog, dołączam do grona obserwatorów :)
    Do następnego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger