12.3.16

Spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost


Dzisiaj mam Wam do pokazania spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost. Od jakiegoś czasu eksperymentuję z różnymi produktami dodającymi objętości, ponieważ moje cienkie włosy mają tendencję do "przyklapu". Na odsłonę jednego z tego typu kosmetyków zapraszam już teraz.

Opis sprayu

Extra-Body Daily Boost to produkt podnoszący włosy u nasady, opracowany, aby maksymalnie zwiększyć objętość wszystkich rodzajów włosów. Extra Body to profesjonalny system pielęgnacji, który ma za zadanie dodać włosom upragnionej energii i blasku. Kosmetyk jest przepełniony nieobciążającymi włosów, składnikami zwiększającymi objętość, które pogrubiają włos od wewnątrz.

Najważniejsze korzyści:
  • Grubość i objętość - połączenie pantenolu i rozpuszczalnych w wodzie składników stylizujących zwiększa objętość i grubość włosa, a także chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi
  • Precyzja rozpylacza - wydłużony rozpylacz ułatwia nałożenie właściwej ilości produktu dokładnie tam gdzie tego potrzebujesz
  • Podniesienie włosów u nasady - wspaniale podnosi włosy u nasady, dokładnie tam, gdzie tego potrzebują i maksymalnie zwiększa objętość


Skład

Aqua (Water, Eau), VP/VA Copolymer, PPg-5-Ceteth-20, Alcohol, Propylene Glycol, Panthenol, Hedychium Coronarium (White Ginger) Flower/Leaf/Stem Extract, Algae Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Leaf Exraxt, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Anthemis Nobilis Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Methacryloyl Ethyl Betaine/Acrylates Copolymer, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol , Potassium Sorbate, Triethyl Citrate, Hexylene Glycol, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, PEG-12 Dimethicone, Parfum (Fragrance), Linalool, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Citronellol 

Działanie

Od dłuższego czasu obcinałam włosy na prosto, ale po pewnym czasie znudziła mi się taka fryzura, a poza tym miałam wrażenie, że włosy wyglądają smętnie, są przyklapnięte i bez życia. Postanowiłam to zmienić. Pierwszym krokiem była wizyta u fryzjera i dość radykalna zmiana fryzury na lekko cieniowaną. Zdecydowałam się na długiego boba, który rzeczywiście wygląda przy moich cienkich włosach lepiej aniżeli zwykłe strzyżenie na prosto. Drugim krokiem były eksperymenty z różnymi kosmetykami mającymi za zadanie zwiększyć objętość. Jednym z nich jest tytułowy spray Paul Mitchell Extra Body Daily Boost.

Spray rozpylam na wilgotne włosy u nasady, po czym układam fryzurę jak zwykle. Najczęściej suszę później włosy z głową w dół, aby wzmocnić efekt większej objętości.

Co najważniejsze - spray rzeczywiście działa. Po zastosowaniu Extra-Body Daily Boost efekt zwiększonej objętości jest wyraźnie widoczny i utrzymuje się praktycznie przez cały dzień. Co dla mnie ważne spray nie daje efektu lepkich, sztywnych włosów, jak to bywało w przypadku niektórych produktów tego typu, jakie miałam okazję przetestować. Nie powoduje u mnie swędzenia skóry głowy. Trzeba jednak uważać, aby nie zaaplikować zbyt dużo produktu, ponieważ wtedy włosy szybko oklapną. 

Jeśli zwracacie uwagę na zawartość alkoholu w kosmetykach ten produkt może nie przypaść Wam do gustu, ponieważ zawiera alcohol. Niemniej jednak mnie to aż tak bardzo nie przeszkadza, ponieważ ten konkretny produkt jest przeznaczony do użytku tylko u nasady włosów, a nie na całej długości.

Alkohol można uznać za minus tego produktu, natomiast plusem jest zawartość pantenolu i całego szeregu ekstraktów: hedychium koronowe, algi, jojoba, aloes, rumianek, rozmaryn.

Zapach, konsystencja i wydajność

Bardzo spodobał mi się zapach Extra-Body Daily Boost. Jest przyjemny i lekki. Konsystencja kosmetyku jest płynna. Wydajność jest na prawdę bardzo duża, ponieważ aby uzyskać naturalny efekt uniesienia włosów potrzebna jest zaledwie odrobina tego produktu. Biorąc pod uwagę dużą pojemność - 250 ml myślę, że opakowanie wystarczy mi co najmniej na rok.

Opakowanie

Spray został zamknięty w białym opakowaniu z czarnymi i fioletowymi napisami, całość utrzymana jest w nowoczesnej stylistyce. Opakowanie wyposażone zostało w bardzo funkcjonalny, rewelacyjny wręcz rozpylacz, który pozwala równomiernie rozprowadzić odpowiednią ilość kosmetyku u nasady włosów. Jego stosowanie jest banalnie proste.

Cena i dostępność

Spray podnoszący włosy u nasady Paul Mitchell Extra Body Daily Boost  250 ml kosztuje około 85 zł. Produkt dostępny jest w partnerskich salonach fryzjerskich i w niektórych sklepach online.

Jakie są Wasze sposoby na delikatne cienkie włosy bez objętości?

2 komentarze:

  1. ja ostatnio przez przypadek kupiłam spray zwiększający objętość z nivea, bo akurat był w promocji. coś mi się pokićkało, że to pianka i jakoś nie mogę się przemóc do tej formy - jak lakier do włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest tak drogi... Gdyby nie to z pewnością bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger