Przejdź do głównej zawartości

Dobry szampon bez SLS: Bentley Organic z Pomarańczą, Grejpfrutem, Cytryną i Rumiankiem


Szampon to kosmetyk, którego używamy niemal codziennie. Dlatego bardzo ważny jest dla mnie wybór produktu, który będzie łagodny dla wrażliwej skóry głowy i nie przesuszy moich cienkich, delikatnych włosów. W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam o szamponie Bentley Organic z Pomarańczą, którego w ostatnim czasie najchętniej i najczęściej używam.

Zanim kupię szampon zawsze sprawdzam skład produktu. Staram się wybierać szampony bez siarczanów i silikonów (aby uniknąć przesuszenia, ale także obciążenia moich skłonnych do przyklapu włosów). Dobre szampony bez SLS niestety często są słabo dostępne stacjonarnie i niejednokrotnie trzeba za nie zapłacić nieco więcej, aniżeli za zwykły drogeryjny szampon. Plusów jest jednak moim zdaniem znacznie więcej. Zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu delikatnych szamponów na bazie łagodnych detergentów (+ oczywiście odpowiednio dobrana odżywka, maska, olej) moje włosy są w lepszej kondycji, a skóra głowy nie swędzi i nie jest przesuszona.

Jakiś czas temu szukając nowych kosmetyków do włosów natrafiłam na Szampon do Codziennego Stosowania Bentley Organic z Pomarańczą, Grejpfrutem, Cytryną i Rumiankiem. Zainteresował mnie jego bardzo przyjazny skład:

Aqua (Water), Decyl Glucoside, Lauryl Betaine, Xanthan Gum, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil*, Alcohol Denat*, Limonene*, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Extract, Citrus Tangerina (Tangerine) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Citric Acid

Szampon nie zawiera SLS, silikonów ani parabenów. Dodatkowo znajdziemy tutaj substancje łagodzące i nawilżające, jak np. wyciąg z rumianku czy aloes, a także olejki cytrusowe.


Według informacji producenta szampon w 70% wyprodukowano ze składników z upraw organicznych. Oczyszczające działanie olejków cytrusowych łączy się świetnie z łagodzącą funkcją rumianku. Szampon sprawia, że włosy są odżywione i wyglądają zdrowo.

Szampon jest przezroczysty i ma żelową konsystencję, przypomina mi pod tym względem szampony Alterra. Posiada wspaniały cytrusowy zapach. Jak większość naturalnych szamponów, pieni się nieco słabiej aniżeli produkty drogeryjne. Szampon nie podrażnia skóry głowy, oczyszcza bardzo łagodnie, ale jednocześnie skutecznie. Włosy po jego użyciu są czyste, ale nie przesuszone. Mam wrażenie, że stają się odbite u nasady, sypkie i miękkie.

Szampon w 100% spełnia moje oczekiwania. Jeśli nie przeszkadza Wam cena, polecam go jak najbardziej do codziennego stosowania!

Szampon zakupiłam TUTAJ w cenie 39,90 zł.

Jakie delikatne szampony bez SLS stosujecie? Które są Waszym zdaniem najlepsze? Podzielcie się w komentarzach!

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym szamponie, a ma rzeczywiście bardzo interesujący skład.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Maski Kallos - rodzaje i porównanie. Która będzie najlepsza dla twoich włosów?

Ocet jabłkowy na włosy: płukanka + jak stosować

Jak nawilżyć włosy?

Aloes na włosy: jak stosować + działanie

Mycie włosów szarym mydłem - wady i zalety

Szampony bez SLS

Olej lniany na włosy - mój HIT