14.1.18

Vianek intensywnie nawilżający krem do twarzy na noc

Vianek nawilżający krem na noc

Kiedy jesienią suche partie mojej mieszanej cery zaczęły dawać o sobie znać postanowiłam znaleźć dobry, nawilżający krem, który pozwoli na polepszenie stanu skóry i pozbycie się suchych skórek. Zdecydowałam się na 2 kremy do twarzy: Vianek nawilżający krem na noc oraz Sylveco lekki krem nagietkowy. Jeden z nich okazał się hitem, drugi niestety u mnie się nie sprawdził. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat intensywnie nawilżającego kremu do twarzy na noc Vianek z serii niebieskiej.

Vianek nawilżający krem na noc - informacje o produkcie

Nawilżający krem na noc Vianek zawiera kompleks humektantów (mocznik, mleczan sodu i kwas hialuronowy) oraz oleje (arganowy i z kiełków pszenicy). Krem ma za zadanie zapewniać skórze głębokie nawilżenie i odżywienie. Ekstrakt z robinii akacjowej i witamina E charakteryzują się działaniem antyoksydacyjnym, jak również spowalniają procesy starzenia się skóry.

Skład

Aqua, Glycine Soja Oil, Urea, Triticum Vulgare Germ Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Robinia Pseudoacacia Flower Extract, Glyceryl Stearate, Coco-Caprylate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Moja opinia

Opakowanie
Nawilżający krem na noc Vianek otrzymujemy w estetycznym kartonowym pudełeczku z kwiatowym motywem. Każda seria Vianek jest oznaczona innym kolorem. Seria nawilżająca wyróżnia się charakterystycznym kolorem niebieskim. Opakowanie produktu wykonane jest z białego plastiku i zostało zaopatrzone w pompkę, która umożliwi precyzyjne dozowanie kremu. Bardzo mi odpowiada takie higieniczne rozwiązanie. Dzięki takiemu rozwiązaniu do kremu nie dostaną się niepożądane bakterie, ani też nie będzie się szybciej psuł. Minusem jest fakt, że nie widać, ile produktu jeszcze pozostało. Opakowanie posiada standardową jak na krem pojemność 50 ml. 

Konsystencja i zapach
Konsystencja kremu jest jak dla mnie idealna, ani wodnista, ani bardzo ciężka. Moja mieszana cera nie lubi bardzo ciężkich i bogatych formuł, dlatego też taka konsystencja jest niewątpliwą zaletą. Krem pozostawia na skórze delikatną warstewkę, dlatego zgodnie z przeznaczeniem stosuję go tylko na noc. Skóra po aplikacji jest gładka i miękka. Krem posiada delikatny i przyjemny ziołowy zapach, przywodzący na myśl wiosenną łąkę.

Działanie 
Rozważałam zakup obydwu kremów z serii niebieskiej: na noc i na dzień. Zachęcona składem wybrałam na początek wersję na noc. Nawilżający krem Vianek na noc wysoko w składzie zawiera mocznik, który moja skóra bardzo lubi. Ten wybór okazał się strzałem w dziesiątkę!

Od kremu nawilżającego oczekiwałam przede wszystkim bardzo dobrego nawilżenia i pod tym względem się nie zawiodłam. Krem doskonale radzi sobie z nawilżeniem - po około tygodniu stosowania nie było już śladu po suchych skórkach, z którymi się zmagałam. Za sprawą zawartości mocznika, mleczanu sodu i kwasu hialuronowego krem dobrze radzi sobie z odpowiednim nawodnieniem skóry. Krem stosuję tylko na noc, ponieważ na dzień potrzebuję czegoś  bardziej lekkiego. Rano cera jest nawilżona, zyskuje zdrowy koloryt, jest rozpromieniona. 

Moja skóra jest bardzo wrażliwa i dodatkowo alergiczna. Krem Vianek nie spowodował uczulenia ani podrażnienia. 

Jako posiadaczka cery mieszanej w kierunku tłustej od kremu oczekuję także tego, aby nie zapychał. Moja cera ma sporą skłonność do zapychania i bardzo trudno jest mi znaleźć odpowiedni krem. Niestety, wcześniej wspomniany lekki krem nagietkowy Sylveco mnie zapchał  i nie byłam w stanie zużyć go do końca. 

naturalny krem nawilżający do cery mieszanej - Vianek i Sylveco

Kolejnym produktem, po który sięgnęłam, był właśnie nawilżający krem na noc Vianek z niebieskiej serii. Aktualnie kończę jego pierwsze opakowanie i z całą pewnością mogę powiedzieć, że w moim przypadku produkt mojej skóry nie obciążył ani nie zapchał, co jest dla mnie szalenie istotne. Jak możecie się domyślać, nawilżający krem na noc Vianek zostanie ze mną na dłużej i już zakupiłam kolejne opakowanie. Zaopatrzyłam się też w nawilżającą emulsję myjącą do twarzy. Bardzo cieszy mnie, że marka Vianek sukcesywnie poszerza swój asortyment i wkrótce zamierzam wypróbować kremy z innych serii.

Podsumowując nawilżający krem na noc Vianek to bardzo dobry produkt o przyzwoitym składzie. Mogę go polecić posiadaczkom cery mieszanej jako wieczorną pielęgnację nawilżającą. Jeśli szukacie naturalnego kremu nawilżającego do cery tłustej / mieszanej uważam, że jak najbardziej warto wypróbować kosmetyk marki Vianek.

Jakich kremów na noc używacie? Miałyście okazję wypróbować któryś z kremów marki Vianek? 

7 komentarzy:

  1. Posiadam dwa kosmetyki od vianka jedne również z serii która posiadasz :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z Viankiem nie potrafię dogadać, ale kilka dni temu dałam mu kolejną- ostatnią szansę. Jednak kremy mnie nie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi całkiem zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety ich niektóre kremy zapychają. Miałam Vianka ale pomarańczowego, dobrze wiedzieć że ten niebieski tego nie robi

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zapychają wszystkie kremy Vianek, Sylveco, Biolaven. Nawet ich już nie próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam próbeczkę, mam nadzieje, że u mnie będzie sprawdzał się tak samo dobrze to dam szansę pełnowymiarowemu produktowi. Ostatnio próbowałam odżywczego też na noc i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczne Pokusy , Blogger